T-Shirt Muslimah yang cantik-cantik!!


Salam..
Dah lama saya tak update kat blog ni..masuk fasa busy bilamana Final Exam utk semester ni bagi student Politeknik bermula last two weeks..As a lecturer and also one of Pegawai Peperiksaan Jabatan, of course la kesibukan tu tak kan habis selagi tak selesai proses awal peperiksaan, menanda kertas jawapan student, key in markah sampai la proses penyediaan mastersheet keputusan peperiksaan dan meeting exam jabatannye lagi..huhu. mmg sibuk!

Tapi dalam sibuk2 ni sempat lagi ni...nak promote rangkaian T-Shirt Muslimah 4U dan Nursing & Pregnant  tshirt Aqeela kat page saya ni. Cantik2 semuanya...ikutkan hati, saya pun nak rembat semua tu. tapi klu dh saya jual pastu saya aje yang beli..hehe...takde guna lah saya promote kat orang lain kan?? So kasi peluang juga lah dekat yang lelain pada yang sedang mencari Muslimah apparel untuk anda bergaya sopan dan casual look everyday..boleh tambah koleksi anda dengan melakukan pembelian di page saya ye.. Wonderful Life E-Shoppe.

Nak tengok sket ape yang ade??meh....meh..kasi preview sket.









Cantik2 kan??Jika berminat jgn lupa singgah ke FB page saya ye..cepat sebelum semua size habis dikebas orang lain! Jangan lupa utk klik LIKE juga. Tq!


0 komen ditinggalkan: