Seronoknya berbisnes dengan Shaklee!

Salam Jumaat yang penuh barakah.. :)

Sedar tak sedar dah 6 bulan lebih saya menjadi ahli Shaklee merangkap sebagai pengedar sah bagi produk-produk Shaklee. Pengalaman dengan Shaklee lebih dari itu la. Ya, saya ambil suplemen Shaklee sebelum saya bergelar sebagai seorang pengedar Shaklee. Saya rasa kebanyakan pengedar dalam kumpulan Shaklee kami juga begitu. Start consume first then akhirnya end up sebagai ahli/ pengedar. Kenapa?Tak kenal maka tak cinta. Most of us dah merasa benefit dan kesan positif dari supplemen Shaklee yang terbukti SELAMAT, BERKESAN dan SENTIASA MESRA ALAM.

Alang-alang membeli untuk dimakan satu keluarga, alangkah baiknya dapat membeli dengan no keahlian sendiri. Dapat juga kumpul point untuk diri sendiri. Cukup bulan kalau dapat point minima yang diperlukan..untung2 dapat pula CASH BONUS dari Shaklee. Kan best tu? Selain dapat membeli dengan harga ahli yang less dari harga retail 15%-20% (bergantung pada produk)..dapat juga benefit KESIHATAN YANG BAIK..insyaAllah jika berterusan amalkan pemakanan yang baik confirm anda berpuas hati. Macam saya lah.


Apa lagi yang seronoknya berSHAKLEE?
Secara asasnya Shaklee menawarkan 3C: CASH, CAR, CONVENTION. Alhamdulillah CASH saya dah dapat dah.. ;)


Saya bermula dengan keahlian pada Disember 2011. Alhamdulillah bermula April 2012 saya terdetik hati nak berBISNES dengan Shaklee. Sangat teruja bilamana 14/5/2012 mencatatkan kenangan indah buat saya.. first income a.k.a CASH BONUS saya bersama Shaklee dengan nilai 3 angka. Walaupun permulaan 3 angka Alhamdulillah bulan seterusnya ada peningkatan lagi..sikit-sikit lama-lama ia akan membukit dan bergunung pula..hehe. Aim saya nak dapatkan CASH BONUS 4 ANGKA pula next! Dan yang paling buat saya gembira saya bukan berseorangan dalam mencipta kejayaan ini..sangat banyak moral support yang saya dapat dari KELUARGA SHAKLEE KAMI.

Ramai yang skeptikal bila sebut buat bisnes dengan MLM..Shaklee pun MLM juga tau! Tapi kenapa Shaklee dalam kumpulan kami BERBEZA dengan MLM lain yang saya pernah 'terjoin' dulu-dulu?Sebab saya dah jumpa kumpulan yang sangat SUPPORTIVE dan FOKUS yang tinggi untuk MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA-SAMA!



Selain itu Shaklee menarik perhatian saya kerana:

  • Potensi yang besar (Saya boleh generate INCOME yang UNLIMITED!)
  • Bisnes yang mudah (Saya boleh buat secara ONLINE dan OFFLINE dgn bantuan group kami)
  • Modal yang rendah ( Serendah RM65 sahaja untuk mula mendaftar sebagai AHLI/PENGEDAR)
  • Group yang harmoni dan bukan group MLM biasa yang cari2 downline.. 
Sebut yang last tu saya nak highlightkan kat sini..6 bulan lebih saya jadi ahli.. tp baru masuk 3 bulan saya start serius berbisnes..dan insyaAllah pada 14/7 nanti saya akan dapat CASH BONUS untuk bulan ketiga bisnes SHAKLEE saya ni tanpa saya perlu bergantung kepada DOWNLINE SEMATA-MATA!!
Maksudnya apa?? Saya boleh dapat INCOME walaupun saya takde DOWNLINE! Tidak seperti MLM yang saya pernah masuk suatu ketika dulu..selagi saya tidak berusaha mencari downline selagi tu la saya tak dapat pulangan modal ribu riban yang telah saya laburkan semata-mata untuk jadi ahli. Sungguh rasa terseksa sgt dgn MLM yang bermodus operandi seperti itu..Saya belum cukup matang nak menilai masa tu!

Menyertai Shaklee bukanlah bermakna saya tak perlu ada DOWNLINE langsung. Sebab kalau nak naik pangkat lagi tinggi of courselah kita perlu BASE GROUP yang kuat! Kalau nak naik pangkat lagi tinggi maksudnya perlu diuji DAYA KEPIMPINAN..so of course perlu ada downline juga. Cuma bila berbisnes dgn SHAKLEE saya tidak semata-mata FOKUS cari downline aje kejenya. Tapi FOKUS untuk MENDALAMI PENGETAHUAN DALAM NUTRISI/KESIHATAN..sebab kami melakukan JUALAN PRODUK NUTRISI/KESIHATAN.dari situ la saya berupaya mendapat income juga. Dan yang pasti saya dapat pengetahuan baru saya boleh SHARE dengan kekawan dan ahli keluarga.

Sebenarnya, untuk menjana pendapatan halal dengan MLM ni, pertama sekali kena tengok SIAPA LEADER dan APA MODUS OPERANDI group tersebut. Group kami? Sesungguhnya menumpukan kepada PENJUALAN PRODUK dan pengetahuan dalam bidang nutrisi. Dan bukan jual-apa-asal-laku.

Kami juga ada seminar, online tutorial, serta coaching2 dan kelas2 mingguan yang TAK WAJIB nak datang pun.. bergantung pada diri sendiri.

Ni saat pertama saya bertemu mata dengan Master Shareeza a.k.a Kak Cery MamaFaiz saat dia datang ke Zenith Hotel di Kuantan pada Mei yang lalu..seronok menimba ilmu bersama-sama. Dapat tips yang berguna.(Maaf gambar tak clear..hihi..tengokla sy dgn dua anak tu)


So..sekiranya anda diluar sana dah merasai kehebatan SHAKLEE..kenapa tidak berikan peluang pada diri anda? Mulakan dengan mendaftar diri sebagai ahli sekarang. Nikmati kebaikan yang anda boleh dapat melalui produk-produk Shaklee. Kongsikan pada semua kenalan dan keluarga akan kebaikannya.

BERMINAT untuk menyertai KELUARGA SHAKLEE KAMI??Jangan malu jangan segan..
Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. FEEL THE DIFFERENCE!

I'm Your Shaklee Distributor
(Kuantan area)
Siti Norlida Ismail
norlida134@gmail.com
013-9230280
FB: Ida Iar



0 komen ditinggalkan: