Kelebihan dan cara untuk menjadi ahli Shaklee?

Salam ceria buat semua yang berkunjung ke blog saya.. Even apepun reason anda menjengah ke blog sempoi saya ni..many thanks to all of you.

Lately, memang saya selalu mendapat pertanyaan even dari sms/emel/whatsapp.
"Bagaimana nak jadi ahli Shaklee?"
"Macamana nak daftar sebagai pengedar Shaklee?"
"Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?"

Terima kasih atas minat yang anda tunjukkan terhadap Shaklee. Saya amat-amat mengalukan anda menjadi pengguna barangan Shaklee. Feel the difference and spread it out to others!

Untuk menjadi ahli / pengedar Shaklee sangat mudah! Tidak memerlukan kos beribu ringgit untuk permulaan. Ya, betul!! Tak perlu sampai buat loan beribu ringgit pun nak join Shaklee membership ni. Yang perlu ada cuma sedikit kos permulaan yang rendah mengikut bajet anda.

Apa pilihan yang ada untuk berdaftar?

1) Low bajet? Anda boleh mula mendaftar dengan serendah RM65 untuk kit pendaftaran. Tambahan RM10 untuk pos kit keahlian ke Semenanjung Malaysia. RM20 untuk Sabah & Sarawak. Anda layak membeli dengan harga ahli terus pada pembelian kali pertama sekaligus pendaftaran juga. (Hubungi saya utk keterangan lanjut)

2) Anda punya kos yang lebih tinggi? Berminat untuk mula mengedarkan barangan Shaklee untuk orang lain juga? Ini pasti pilihan terbaik!
Beli barangan berjumlah minima 200UV dan ke atas untuk melayakkan anda memperolehi KEAHLIAN PERCUMA! Ya..PERCUMA maksudnya anda tak perlu membayar RM65 tambahan utk pendaftaran.

Berapa anggaran nilai untuk barangan dengan 200UV point ni? Actually tiada nilai yang tepat dapat sy bagitau..sebab setiap barangan ada UV berbeza2 walaupun harga sama. So saya just boleh bagitau anggaran dalam rm650-rm700 (harga ahli). Maybe less, maybe higher. Boleh rujuk SENARAI HARGA  dan UV bagi barangan Shaklee disini. 

3) Ni option special :
 # Beli 2 botol Vivix atau
 # Beli 3 Kotak Collagen Powder
Mana-mana pembelian yang ni dah confirm lebih 200UV.. dah confirm KEAHLIAN PERCUMA! Just bayar harga barang dan postage sahaja.

**Kos pos adalah kadar rata tak kira berapa banyak anda beli. 1 botol atau 10 botol. RM10 utk Semenanjung, RM20 untuk SS. 
***Nak KOS POS PERCUMA?? Cuma beli dengan nilai lebih RM800 untuk Semenanjung, atau RM1000 untuk SS. 

Dah tau pilihan anda? Jom daftar butiran peribadi anda DI SINI!

Apa kelebihan menjadi ahli / pengedar Shaklee?
# Pembelian dengan harga ahli (jimat 15-20% dari harga pasaran)
# Setiap pembelian, anda akan diberi points UV yang ditukar kepada cash setiap bulan*
# Nikmati offer bulanan Shaklee
# Dan pelbagai lagi insentif/ganjaran menarik dari Shaklee. (terutamanya untuk yang serius berbisnes)

FAQ mengenai keahlian Shaklee:

Q: Perlukah saya membuat pembelian setiap bulan untuk maintain points dan keahlian?
A: Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase. Kecuali jika anda tidak membeli apa-apa sehingga lebih 2 tahun mungkin keahlian anda tak valid la (hanya perlu renew keahlian dengan RM20 sahaja)


Jika anda seorang yang serius ingin memulakan perjalanan bisnes anda bersama Shaklee, mulakan hari ini. Jangan risau, berdaftar dengan saya pasti anda akan dibimbing sebaik mungkin. Kami ada group dan leader-leader yang sangat kukuh (sudah ada 4 Master Coordinator dalam group besar saya) untuk sama-sama membimbing anda ke mercu kejayaan!


2 komen ditinggalkan:

Tanpa Nama berkata...

Berminat untuk kegunaan sendiri...camna nak buat ye..

Ida Iar berkata...

Puan Noraida..boleh sms saya di 013-9230280 atau email aje di norlida134@gmail.com
Nnt saya boleh tlg daftarkan.

Tak kisah utk diri sendiri atau berbisnes..semua dialu-alukan. Banyak benefit Shaklee sediakan.. paling tidak pun dapat beli barang Shaklee dgn harga ahli.. utk kegunaan diri sdri dan keluarga/kawan2 terdekat.