Mascel Azrin & Azmie - Kenangan first time join Mascel.

Salam buat pembaca blog yg sudi singgah ke sini.

Dalam mode bed rest sbnrnya mlm ni.. Sebab dah terover aktif sket since smlm. Pinggang jadi sakit melampau tambah2 bila baby dah mengeras je kejap2. Mata tak mampu nak lelap jadinya buat je satu entri sblm tdo ni.

Nak share byk gambar pun tak byk yg dpt saya snap sepanjang majlis hari ni. Nanti saya cilok gambar org lain snap je la sbgai kenangan. Takleh sakan sangat bergerak satu hal dah hari ni..

Sepanjang penglibatan saya dalam Shaklee dah berapa byk Mascel @ Master Coordinator Celebration dh dibuat oleh pihak Shaklee dlm meraikan lahirnya ramai Master2 baru Shaklee. Especially dari group Jutawan yg dinaungi oleh PM Cery MamaFaiz. Namun baru hari ni saya berkesempatan nak join event yang grand dan sgt2 mengujakan ni.


Hasrat hati nak join hadir yang Mascel Master Wan Fatihanum dari group iReach juga pagi tadi di lokasi yang sama - Pullman Putrajaya, namun lps sarapan kami decide naik bilik get some rest sket lagi.. Tak cukup tdo sebab sampai Pullman jam 1 pagi lebih kurg, lepas 3jam+ perjalanan dari Kuantan semalam. Sampai pun tak dpt terus tdo gak.. Dah mmg gini la sejak2 kehamilan cecah 35weeks ni. Klu tdo pun tak lena la.

So sementara dlm bilik buat ulang tyg video yg kononnya nak kasi surprise sama nanny Shaklee saya ni masa majlis Mascel nye ptg td. Dah puas hati bagi kat staff Shaklee utk discuss bila nak tayang pulak. Settle hal tu turun makan, dan naik kembali ke dewan jam 3 lebih kurg. Sekali nampak En badut buat belon pulak anak2 ku..
Terus excited tggu nak belon jugak.

Sempat bergambar seketika dgn Master Azrin sebelum dia melangkah masuk lepas tu. Ehh gambar takleh rotate plak. Cantik nanny Shaklee saya kan? Seronok tengok orang bersanding lagi di majlis meraikan mereka ni.. Pasang impian saya pula akan di pentas itu dan diraikan akan datang.


Dah masuk lambat husband ckp duk blkg la senang.. Klu anak2 nak bising taklah menganggu org yg nak berucap kat depan sana.. Akur aje la kan. Bila dah start ucapan satu persatu dari upline2 Master Azrin dan GM Shaklee.. So sampai masa tayang video dedikasi dari warga OSF utk master kesayangan kami ni.



Acara paling best bila part sharing story dari Master Azrin sdri.. Something that yang amat ditunggu2 la sebenarnya sepanjang majlis ni. Sangat memberi inspirasi dan saya berharap saya juga akan kuat seperti Mama Azrin utk saya melangkah keluar dari zon selesa saya skrg ni. Sungguh saya katakan... Memang betul kata ramai teman2 yg selalu attend Mascel lain2 sebelum ni. Mascel adalah satu acara dan majlis utk kita serap caj2 positif berganda dari org2 yang telah berjaya harungi susah payah mereka utk sampai ke puncak Master Coordinator. Beruntunglah siapa yang selalu dpt luangkan masa join majlis hebat ni sebab setiap Master yg lahir punye aura tersendiri..and of course they have their own unique stories. So byk perkara boleh dikutip spnjg event hebat ni.

At 35 weeks pregnant saya mmg tak suka sgt jalan jauh2 takut jugak timbul perkara tak diduga. Tapi demi Mascel nenek Shaklee saya ni..saya redah perjalanan 3jam+ utk sampai dari Kuantan ke Pullman Putrajaya. Saya nak dengar secara live pengalaman dan kisah sebalik tabir kejayaan beliau.. Memang sangat teruja la. Tak sia2 perjalanan saya, tak sia2 sakit sementara saya alami ni. Soon menantikan Mascel Mama dan anak Shaklee saya pula. Giliran saya?? Kena bulatkan matlamat dl bila sbnrnye saya nak naik Master. Semoga cycle ni membantu utk saya lebih cemerlang mengurus kerjaya dan empayar Shaklee saya.

**Tak sempat nak publish semalam dah boleh terlelap pula..haha. Mula2 tak ngantuk..penawar tdo, berblogging thru HP sambil baring...lama2 lelap juga.

0 komen ditinggalkan: