Membeli Sambil Beramal : Beli 3 MealShakes Percuma 1

Anda seorang yang budiman dan sedia membantu anak-anak yatim/miskin yang memerlukan pertolongan? Anda juga sedang mencari produk kesihatan yang sesuai diambil oleh sekeluarga dari kanak-kanak sehingga golongan warga emas? Ya, kini anda mampu melakukannya dalam satu tindakan sahaja.

Jom sertai program terbaru Shaklee dalam sama-sama menyumbang dan memainkan peranan anda dengan membeli produk promosi Shaklee pada September-Oktober 2014 ini iaitu pembelian Mealshake Shaklee (promosi beli 3 percuma 1). Cukup mudahkan? Dengan pembelian anda tersebut, 10% daripada hasil jualan akan didermakan kepada rumah anak-anak yang kurang bernasib baik. Membeli sambil beramal. Anda memilih untuk sihatkan keluarga dengan tambahan Mealshake dalam minuman harian keluarga anda dan dalam masa yang sama turut membantu mereka yang memerlukan.


Ya, cukup mudah. Buat pembelian sekurang-kurangnya satu set Mealshake Shaklee ini dengan harga RM341.25 (anda dapat 4 canister Mealshake) dan secara automatik 10% akan dikira sebagai sumbangan anda pada mereka yang terlibat dalam program ini. Dapat beli lebih, lagi banyak nilai yang anda berikan juga. Pihak Shaklee sebelum ini banyak menjadi penaja bagi majlis-majlis sukan dan kesihatan, dan kali ini buat julung kalinya memulakan program kebajikan yang berfokus kepada kanak-kanak yang kurang bernasib baik pula. Ayuh anda semua yang berhati mulia sambil-sambil amalkan pengambilan Mealshake untuk kesihatan keluarga, secara tidak langsung anda juga menyumbang sama untuk program ini.

Untuk sebarang pesanan bagi set promosi ini sepanjang September-Oktober 2014, anda boleh membuat pesanan melalui cara berikut:

Melalui SMS / Whatsapp / Telegram : 0139230280 (IDA)

**Penghantaran produk ke seluruh Malaysia melalui pos/kurier.

**COD disekitar Balok, Beserah, Sg Karang, Gebeng dan bandar Kuantan.

0 komen ditinggalkan: