Testimonial: Krim Herbal Blend membantu menghilangkan parut dan ia TANPA PARABEN!


Anda pernah tengok atau gunakan krim ini? Haa ni la dia Multipurpose cream Herbal Blend keluaran Shaklee. Krim yang sangat Hot Selling juga dalam rangkaian produk Shaklee.

 Aritu terputus stok seketika dengan saya gara2 dah sold out di semua cawangan Shaklee. Maka bila dapat sms pemberitahuan ia direstock semula. Beriya-iya saya cuba mendapatkannya untuk kegunaan diri sendiri dan juga untuk customer2 saya. Mula2 saya order 20 tiub. Sekejap aje saya tayang kat wall FB saya, 20 tiub habis dibeli orang. Nak restock lagi hari yang sama rupanya dah habis stok dah dlm masa tak sampai 2jam. Haru kejap saya dibuatnya. Hehe. Sekarang saya dah dapatkan stok extra dalam simpanan. Senang kalau2 ada customer area Kuantan yang nak beli secara COD kan? Boleh saya hantar terus pada anda.

Hari ini saya nak share tentang beberapa testimonial pengguna terhadap krim yang bebas paraben ini, selamat untuk bayi dan mereka yang berkulit sensitif juga. Saya dan keluarga juga merupakan pengguna setia krim ini sejak awal tahun 2013. Baru la juga kiranya tu..hehe. Sebelum tu tak pernah rasa nak try. Apa yang paling best saya rasakan dengan krim Herbal Blend ni?

Parut baru mudah hilang - Ini termasuk parut dari luka-luka terjatuh, terkena minyak panas, gigitan nyamuk dan juga parut akibat chicken pox yang dialami anak saya Humaira masa April 2014 baru-baru ini. Bila sebut parut baru ni maksudnya dari luka yang baru sembuh la. Kalau parut yang dah agak lama ia hanya mampu membantu untuk pudarkan atau kurangkan ketara parut tu je. Nak hilang macam payah sket la..amik masa lama kena konsisten tu.

My dear daughter Humaira memang sangat suka dengan krim ni. Pantang ada luka sket kat mana-mana area badannya, kaki atau tangan pun mesti nak sapu dengan krim ni. Biasanya pada luka baru yang dia dapat akibat jatuh atau apa2 jua sebab la, dia akan minta mama dia ni sapukan. Esok mesti cerita dengan happy..kakak dah tak sakit dah..luka kakak dah hilang dah.. Maksud hilang bagi dia tu,sebab dah tak nampak darah kuar lagi dan parutnya tak jadi hitam tapi jadi soft aje..sebab tu ia mudah hilang nanti. Masa kena chicken pox aritu saya sapukan krim ni masa bintik2 air dah pecah dah mula nak kering kehitaman tu. masa belum pecah saya sapukan krim antibiotik yang doctor bekalkan or yang dibeli dari farmasi la. Alhamdulillah happy dia bila satu persatu parut yang ade hilang sket demi sket. Anak dara la katakan...mesti nak cantik2 aje.

Saya juga suka sapukan pada tumit kaki sesekali bila rasa makin kasar akibat selalu berjalan atas lantai tanpa alas kaki. Alhamdulillah boleh lembutkan balik tapak kaki yang mula rasa kering semacam tu. Merekah tu Alhamdulillah tak sampai tahap tu lagi sebelum ni. Dengan adanya krim ni insyaAllah hal tu boleh dielakkan. Lagi satu masa anak naik ruam lampin atau ruam di sekitar leher sket2 je la ni..saya gunakan krim ni juga.Alhamdulillah susah la nak tengok ruamnya jadi lebih melecet or makin teruk. Yang penting kena pastikan rajin juga tukar diapers bila cukup masa atau bila dah patut tukar tu. jangan tangguh lagi dah..lagi2 klu anak dah berak, jangan dibiar lama. InsyaAllah takde la ruam2 nak tumbuh. Rajin-rajin anginkan juga tempat yang berpotensi nak naik ruam ni (yang celah pelipat leher, peha apa sume tu la.)

Tu dari pandangan saya yang guna untuk diri sendiri dan keluarga sendiri la.

Nak baca lagi beberapa testimonial pengguna lain? Ni sebahagian darinya ye:









Haa...amacam? Best tau krim ni. Anda pun nak juga untuk kegunaan sendiri dan keluarga? Jangan segan2 nak hubungi saya ye. Krim yang berkualiti tapi harga yang cukup mampu milik pastinya. RM37.50 sahaja untuk satu tiub bersaiz 4 oz. Pasti berbaloi! Kalau nak beli jangan tunggu lama2 nanti sold out pula.

Ada yang tanya saya, kalau parut Chicken Pox yang dah lama camne pula nak bagi hilang? Boleh lagi ke setakat pakai Herbal Blend Cream ni? haa...yang kes camni of coz la tak bleh totally hilang parut tu dengan pemakaian Herbal blend aje. tapi boleh cuba tambah SET KULIT CANTIK pula la ye. Macam apa yang akak dalam video ni lalui. Nak tau camne kesan Chicken Pox yang hodoh tu boleh membuatkan dia jadi cantik balik di mata suaminya?? Apa yang dia amalkan? Tonton video ni sampai habis tau!



Nak order Herbal Blend Cream atau SET KULIT CANTIK supaya kembali cun walau lepas kena Chicken Pox? Meh contact saya laju2 tau!

0 komen ditinggalkan: