Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya, MUSTAHIL KE?

Untuk perokok-perokok tegar diluar sana, saya nak tanya la..

"Boleh ke nak BERHENTI MEROKOK dengan CEPAT dan untuk SELAMA-LAMANYA ye?"

Saya pasti 99.99% perokok tegar akan cakap...

"Weiiii..payah  tu!"
"Klu tak pernah merokok jangan nak sembang lebih la..kaki rokok je tau seksa nak putuskan rokok buat selama-lamanya ni tau"
"Alahh..klu berjaya berhenti kejap je tu, kang merokok balik"

Dan mungkin pelbagai lagi kut alasan-alasan yang menyebabkan mereka sayang nak lepaskan rokok pergi dari kehidupan mereka selama-lamanya. Who knows, right?

Even sekarang dah menular gejala berVapes pulak..dia bagi alasan boleh nak tggl rokok TAPI ganti dengan Vape pulak..mana leh tggl gtu saje..Mau demam rindu tu datang lagi agaknya nanti, pantang orang hulur rokok free confirm sambung hisap balik kan?

Saya tak pernah merokok, so maaf la saya mungkin kurang menjiwai dan memahami feeling orang yang tegar merokok yang disuruh berhenti merokok ni macamna. Takleh nak faham sgt. Saya memang tak memahami "betul2 susah ke nak tinggalkan rokok ni ye??" Hmm..

Tapi kat sini saya nak bawak dua cerita bagaimana 2 orang lelaki merangkap bapa dan suami yang telah BERJAYA BERHENTI MEROKOK dalam tempoh yang saya rasa agak singkat la sebenarnya bagi kebanyakan perokok tegar.


 Story 1:


Assalamualaikum…Semangat Pagi semua 

Nama saya Nasiruddin Sulong (51th), seorang suami dan bapak 6 org anak.

Disini saya ingin kongsikan pengalaman saya mengamalkan produk Shaklee yaitu VIVIX.

Saya seorang perokok tegar, awal saya merokok pada usia belasan tahun, hampir 30th lebih saya bergaul dengan nikotin…bayangkan 1 hari saya boleh habiskan 2 bungkus rokok Marlboro Light bahkan lebih…dah berapa banyak pembaziran yg saya lakukan dan juga merosakkan diri secara perlahan2 huhuhu sedihnya kalau ingat itu…

Dalam hati ada niat nak berhenti merokok tetapi selalunya gagal, kegagalan itu saya sendiri tak tau pasal apa hehee…Sampai pada satu masa anak sedara saya perkenalkan Shaklee. 5 September 2013 saya mulai mengkonsumsi VIVIX.. awalnya hanya untuk menjaga kesehatan aja & tidak ada maksud untuk berhenti merokok...saya minum 1sdt setiap mlm sebelum tidur…

Minggu pertama takde apa2 kesan hanya saja badan lebih bertenaga, masuk minggu kedua mulailah perasaan berkecamuk ada apa gerangan…kenapa dengan aku ni…kenapa rokok ni tak abis lagi dah 3hr dah ni…rasanya pun dah mulai hambar…setiap pagi biasanya aku minum nescafe tetapi sejak kebelakangan ini kenapa rasa nescafe ni pun jadi lain macam…mulai dari situ lah saya pun bulatkan tekad untuk berhenti merokok…niat sudah kuat nak berhenti dan semangat pun kena kuat juga…

Banyak ujian yang saya lalui dari kawan2 yang asik cakap “halah kejap je tu nanti jg sambung merokok lg hehehe” tetapi saya kuat kan diri dan mental saya untuk buktikan kalau saya boleh berhenti (lagi pun saya dah puas dah merokok hehehe)…Ada doktor kata kalau nak berhenti merokok harus slow-slow tak boleh terus berhenti kerana nanti akan ada simptom2 setelah berhenti merokok ni seperti sakit kepala, selesma, batuk2 dan byk lg…tapi Alhamdulillah saya tak ada simptom2 itu kemungkinan dikarena VIVIX telah back up saya untuk tidak merasakan simptom2 tersebut…

Saya amalkan VIVIX selama 1bulan 15hari (1botol VIVIX je) setelah VIVIX habis saya minum VITALEA dan bila vitalea habis saya masih tetap minum lg tetapi tak selalu minum bila sang isteri tercinta ingatkan baru lah saya minum, Alhamdulillah dah 2 thn saya berhenti merokok…sekarang ni saya just minum VITA-C sehari 1 biji je… 

Demikianlah perkongsian saya bersama produk Shaklee “VIVIX”, semoga pengalaman saya ini boleh membantu anda-anda yang ingin berhenti merokok dan untuk jadi lebih sehat dan bertenaga…

Terima Kasih Shaklee
kredit : Supermom Shaklee Story


 Story 2:  Klik pada Video dibawah.

Banyak orang nak berhenti merokok tetapi gagal. Ini cara paling selamat & mudah untuk berhenti merokok untuk selama-lamanya...


 Haa..dah baca story diorang? Jika anda para lelaki budiman mahupun bapa-bapa diluar sana especially.. yang dah lama sangat mencari-cari cara yang betul-betul boleh membantu anda menguatkan balik keazaman anda yang mungkin pernah terdetik dihati dulu-dulu AKU NAK BERHENTI MEROKOK..apa kata masukkan dalam list Azam 2016 anda kali ni sekali lagi..

Tapi kali ni cuba dengan bantuan mengamalkan VIVIX dengan konsisten supaya hasrat murni anda say Bye-Bye pada ROKOK akan menjadi kenyataan! Mungkin lepas ni kisah kejayaan anda pula yang akan menjadi bualan ramai. Tinggalkan rokok buat selama-lamanya demi keluarga tersayang. 


Buat para isteri yang sayangkan suami..boleh juga usahakan order sebotol dua Vivix ni dan hari-hari tolong suapkan sesudu dua untuk mereka tanpa miss.. Siapa tahu itu mungkin langkah terbaik bagi menunjukkan sokongan anda dan kasih sayang anda pada suami..HELP THEM STOP SMOKING WITH LOVE! 

Dengan bantuan Vivix bukan sekadar untuk bantu anda tinggalkan rokok selamanya tapi untuk mendapatkan kembali kesihatan yang sudah lama diabaikan itu. 

Anda dah tak sabar nak mulakan misi BERHENTI MEROKOK?? 

Order Vivix bulan ini juga untuk lebih penjimatan! Promosi Januari 2016 - Vivix buy 6 FREE 1 dan Buy 2 Less 5% menanti anda. Setiap pembelian Vivix melayakkan anda menjadi ahli berdaftar dan menikmati penjimatan yang berganda!

Wassap/SMS "Saya nak promo VIVIX" ke 013-9230280 

Saya bantu anda laksanakan misi anda dengan jayanya!

1 komen ditinggalkan:

Fatin berkata...

Tak mustahil pun kan. Kalau dah give up tu cuba sikit lagi dengan vivix!