Berat Badan Turun 5.9kg Selepas Amalkan Set Detox Shaklee Dalam 7 Hari!

Assalamualaikum,

Hari ni Ida nak sharekan salah satu testimoni pengguna Set Detox Shaklee. Ramai dah sebenarnya yang dapat manfaat diluar jangkaan mereka apabila mula menggunakan Set Detox Shaklee dan mengikuti cadangan Meal Plan Detox yang disarankan.

Jom baca kisah kejayaan pengguna Set Detox Shaklee kali ni.

 BERAT BADAN TURUN SEBANYAK 5.9KG SELEPAS AMALKAN SET DETOKS SHAKLEE



Saya Hairus.

Saya ada masalah backpain yang agak teruk.

Pada tahun 2011, saya mengalami sakit yang paling dasyat hingga saya tak boleh berdiri dan telah menjalani surgery untuk masalah backpain saya ni. Doktor nasihatkan saya untuk buat fisio dan juga turunkan berat badan.




Akhir-akhir ini saya telah mengalami masalah backpain lagi disebabkan berat badan yang semakin meningkat. Sakit sehingga saya rasa seperti mahu terduduk. Melihatkan ini, isteri saya cadangkan saya untuk turunkan berat badan. Berat saya untuk beberapa tahun kebelakangan ini tidak pernah kurang dari 85kg.


Isteri saya sarankan saya untuk buat Detox Shaklee dulu untuk singkirkan toksin supaya proses penurunan berat badan lebih lancar. Setelah melihat Meal plan, saya bersetuju untuk buat Detox Shaklee untuk 7 hari ini. Isteri menyediakan menu mengikut plan dan saya ambil Set Vitamin Detox Shaklee seperti yang disarankan oleh pakar nutrisi Shaklee.


Alhamdulillah ada penurunan berat badan sebanyak 5.9kg. Saya gembira kerana sudah lama berat badan saya tak turun. InsyaAllah saya akan maintain ikut Meal plan hari ke 7 untuk turunkan lebih banyak berat badan.


Saya harap dengan penurunan berat badan ini dapat mengurangkan masalah backpain saya ni.


**************************************************************************

Haa..teruja tak rasa kalau dapat turunkan sebanyak 5.9kg (dari 86.8kg ke 80.9 kg) dalam tempoh 7 hari berdetox dengan Meal plan yang terancang dan disokong dengan pengambilan set Detox Shaklee. Best aje rasa badan tu nanti kan? 

Detox tidak sama dengan diet. Fasa diet jika tidak kena caranya hanya akan menyebabkan berat badan yang dah turun kembali mencanak semula selepas meninggalkan proses diet. Ini adalah akibat dari pengumpulan toksin yang berlaku sewaktu proses diet. 

Detox pula adalah sebaliknya. Ia membantu menyingkirkan toksin di dalam badan anda dan hasilnya pelbagai faedah lain juga yang akan anda dapat. Detox bermaksud anda dalam proses untuk rebalancing nutrisi badan yang sepatutnya kita dapat. Singkir lemak, singkir toksin dan dapat bentuk badan idaman yang lebih sihat luar dan dalam. InsyaAllah.





Apa suplemen yang ada dalam Set Detox Shaklee? 
* Vivix
* Alfalfa (L)
* Peppermint Ginger
* DTX Complex
* Herblax

Jika anda berminat untuk mendapatkan set yang sama dan panduan Meal Plan yang boleh anda ikuti untuk menjayakan proses detox, boleh hubungi Ida 013 9230 280 untuk penerangan lanjut mengenai Meal Plan Detox dan suplemen untuk membantu anda berdetox juga.

Belian Online Set Detox Shaklee
KLIK Sini untuk pembelian melalui kad debit / kad kredit
Untuk pembayaran dan pembelian menggunakan transaksi Online Banking ataupun secara COD (area Kuantan yang berdekatan sahaja), boleh hubungi saya melalui wassap/sms/call juga. Jika anda berminat untuk dapat lebih penjimatan sehingga 20% dari harga pasaran, Ida sangat mengalu-alukan anda berdaftar sebagai ahli Shaklee juga. 

Keahlian percuma sahaja untuk yang membeli complete set Detox Shaklee ni tau! InsyaAllah saya akan guide anda berdetox sebaik mungkin supaya dapat hasil dengan pelaburan yang telah anda keluarkan itu.



0 komen ditinggalkan: