Saya nak shopping kain langsir baru!

Insya Allah jika tiada aral, 29-31hb Disember ni nak turun KL la..saje amik cuti nak berholiday bersama family. Asal turun kl pastinye ade perancangan nak shopping sket..ehehe..ye ke sket??

Plan nak turun ke Nilai juga nak mencari kain untuk buat langsir utk bakal rumah baru kami next year..tup2 blogwalking sampai la ke blog Pn Moon ni..waahhh ade offer yang jarang2 bleh dapat ni. Dapat tau pun dah hujung2 waktu dah. Tapi asal sempat aje mesti nak juga pegi tu. Kebetulan kena dgn timing masa nak turun KL plak tu. plan nak ke Nilai dah berubah nak menuju ke Sarah Hughes Globe di Jalan TAR..sangat2 teruja melihat gambar2 kain langsir yang ade tu..belum tengok live ni dah rasa rambang mata dah. klu ikutkan rumah yang bakal aku duduki tu tahun depan baru siap. tapi bila ade offer untuk rembat kain langsir murah2 tapi berkualiti ni haiii..boleh je la beli dulu kain langsirnye. Sebab offer tu belum tentu datang lagi time aku berduit sket ni dan time mmg nak turun KL plak tu. last end of Disember ni je tu.

Aku mmg tak plan sgt macamne gaya nak hias umah aku tu..so dalam sehari dua ni balik umah ukur pintu tingkap segala la plus dgn pilih kaler tema utk hias umah nnt. Memang umah baru tak siap lagi tapi dah boleh agak saiznye berdasarkan umah sewa yang aku duduk skrg ni aje..sbb lebih kurang sama aje saiz dan keluasannye. Sekali juga berdasarkan ukuran pelan rumah kat brochure yang dapat masa beli umah aritu.. so agak2 lebih kurang aje la saiz pintu tingkap nye nanti. Owhh..sungguh tak sabar nak jejak kaki ke Sarah Hughes Globe kat Jalan TAR tu. Excited giler ni nak beli langsir baru..Terima kasih banyak kat Pn Moon dan Sarah Hughes Globe atas offer yang menarik itu..peluang yang tak patut dilepaskan. Offer ape tuh??haaa...kena la jadi follower/reader blog Pn Moon tu dulu tau, sebab offer tu hanya khas utk reader blog Pn Moon aje! Baca entri2 pasal kain2 langsir kat Sarah Hughes Globe. Sape2 nak naik umah baru nak capai langsir2 baru murah..cepat2 jadi follower Pn Moon. Pastu jangan lupa terjah Sarah Hughes Globe kat Jalan TAR tu till 31 December 2011 ni je tau..ahaha..sempat lagi ni nak g shopping2.

Moga2 saya juga berkesempatan ke sana tanpa apa2 masalah.tak sabar nak shopping kain langsir baru...hehehe.Tq again Pn Moon atas offer menarik tu.




notes: Dalam gembira dan excited membaca offer2 pasal langsir tu, tersentuh jua hati saya membaca entri2 mengenai ahli keluarga Pn Moon.. pn Norma. berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. Moga Pn Norma dan keluarga diberi ketabahan dalam mengharungi ujian yang diberikan oleh Nya. 



1 komen ditinggalkan:

lynnezz berkata...

wow!mcm menarik je..aku pn tgh cari langsir kaler merah n putih..tp pk nk bersalin..biarkan dulu..heee