13 Oktober, 2014

Saya Pengedar Shaklee di Balok Kuantan sedia membantu anda!

Assalamualaikum semua,

Buat pembaca blog Ceritera MamaLutfi, andai korang tengok header blog saya ni pun pasti korang dah boleh agak saya juga merupakan salah seorang pengedar Shaklee di Malaysia ni.

Lebih spesifik lagi saya beroperasi dari rumah sahaja di Kuantan Pahang. Jadi, berita baik buat mereka yang memerlukan produk Shaklee dari seluruh Malaysia anda juga boleh membuat order dari saya.

Bagi yang tinggal berhampiran sekitar Kuantan, saya spesifikkan lagi sekitar Balok, Sg Karang, Gebeng, Beserah, Semambu dan juga bandar Kuantan - anda boleh membuat belian produk Shaklee secara Cash On Delivery (COD) setiap hari.

Yang jauh kita pakai kemudahan pos sahaja. So tak perlu risau.


Apa produk yang Shaklee tawarkan kepada anda untuk mencuba dan merasai kehebatannya?


Anda boleh dapatkan dari saya samada produk nutrisi dan kesihatan, produk penjagaan rumah ~ Get Clean, produk penjagaan wajah dan rambut~Nutriwhite, Enfuselle, Prosante, dan juga produk penjagaan berat badan Cinch. InsyaAllah yang mana masih available dalam stok saya boleh diorder lagi. Mudah saja nak dapatkannya, 

Sms/Whatsapp/call no ni: 013-9230280

InsyaAllah saya akan membantu anda memberikan maklumat berkaitan produk-produk ini sebelum anda membeli. Yang paling penting setiap pelanggan yang membeli dengan saya juga akan menerima konsultasi percuma berterusan.

Jika anda ingin membuat langkah penjimatan yang lebih bijak, jangan lupa daftar diri sebagai ahli Shaklee. Anda layak membeli dengan penjimatan dari 15% - 25% bagi produk yang ada.

Bagaimana untuk mendaftar keahlian Shaklee?

Klik SINI.


0 komen ditinggalkan:

Video Testimoni