sTArT bLOggING tODaY!!

Hmm..da lama nk berblog ni tp asyk xde masa dn kesempatan ler..suka baca akak aku punya blog dulu.. (http://harumansyurgawi.blogspot.com >>promote2..jgn tak promote)..cuma skrg dia dh xrajin menulis cam dl lg..mcm2 kekangan yg ade..apepun aku teringin nk bt blog cantek mcm dia..tp tak reti ler..dia org multimedia ni kreatif sket..tak mcm aku..ehehe.

Tp xpe2..kta start je sesimple y bleh..nnt bljr2 ler upgrade skill blogging neh.asyk bace org pny blog jer, bla lg nk try sdri kn??so sesape yg sudi ajar aku lepas ni..ajar free dh la ek.aku ni pun ntahler..bkn ade byk masa sgt sbnrnye,al maklum la..da hidup berkeluarga kn pandai bahagi masa. tambah2 keje lg.klu tgk working mom's yg len bleh amik masa berblog..mesti aku pun bleh kn? (Kata2 org tgh semangat nk start blogging).

Banyak citer nk dikongsi..tp sket2 la dl..mn yg penting aku dulukan ler..(pikir2 ape nk di post dl pasni..hmm???). Apepun...."SELAMAT BERBLOGGING UTK AKU!! " EHEHEE...

1 komen ditinggalkan:

haime berkata...

salam ida.. selamat ber-blog..cite je pape dlm blog kamu..pasti menarik!!