Today is his birthday..

Happy Bday to my Hubby today...hihi...dah umo 30 dah dia tahun ni.dah tua dah aku cakap kat dia..hihi..mmg kut..sbb lps je aku msg dia trus call ckp dia pun terlupa arini bday dia hihi...sah!!dah tua la tuu...tapi rasa ralat sket laa sebab kali ni aku takde sediakan hadiah apepun..actually dah lama dah fikir nak bagi ape..but kewangan sket membataskan.maklumla aritu baru je dpt duit tapi byk juga perkara yg perlu didahulukan..maybe i just make him cupcakes je la kut mlm ni.or maybe just belanja dinner la kut..tang hadiah tu rasanya lps2 ni la klu dah ade kewangan yg bagus sket.Nway i always pray for his good health ..n wealth??hihi..aku pun dah tak merasa hadiah harijadi gak dari dia tahun ni..aci ke klu aku pun balas gtu??tak bagi hadiah jugak..just treat him a dinner..ok la tu kan??nway..aku tetap doakan life yg lebih baik untuknya dan keluarga kami sentiasa..

0 komen ditinggalkan: