3 days in a row..

Kira punya kira dah 3days in a row aku not have a long chat with Hubby..kami gaduh??tak laa..tapi dis week Hubby keje shift petang..balik umah lbeh krg after 11p.m. This week plak baru bermula era kesibukan semester yg baru bermula..boleh katakan dalam 3days tu after isya' or at least 9.30pm aku dh lentuk atas katil dah..penat punya hal aku paksa si Lutfi pun sama2 tdo awal. Ntah bila masa Hubby sampai umah pun aku tak sedar. Ntah bila dia baring sama pun aku tak sedar..btul2 tdo mati ke aku ni??huhu..takdela..time Lutfi nanges nak susu memalam buta tu aku bgn la jap..tp skdr bgn wat susu..lepas masuk mulut Lutfi aku pun..bumm!!tdo balik ler.

Itu kes malam..kes bangun pagi, lepas Subuh aku je yg duk kalut itu ini..Hubby smbg tdo ler..jeles tul tgk dia tdo disaat-saat aku kalut siapkan diri dan beg Lutfi nak bawa pi Taska. Sebelum nak turun keje salam cium tgn cium pipi..dia sambil mamai2 ajer..smbg tdo balik. Bila masa nak borak2 dan mesra2 nyer..gtula jadinye klu keje lain2 waktu.

So..malam ni aku cuba gagahkan mata dan badan ni..tggu Hubby balik dulu..(skrg ni waktu entri ditaip..lagi 2 minit pukul 11p.m...mata aku pun dah mcm nak kena pakai tongkat dgn batang mancis dah..). Kebetulan plak ade perkara nak dibincangkan..ke nak tggu esok je ek?? Bila begini jadinya..aku rasa mcm tak sbar nak tggu hari minggu..but esok dia keje lagi..masa bersama pun masih terhad..Ahad ni??harap2 dia tak buat plan gi mancing dgn member2 dia tuh..ohh Hubby sian le kat bini dan anakmu ini..macam org yg tak duk sama2 jer.. tak de masa nak bergumbira bersama2..



note: Plan utk hari Ahad..gi jalan2..tapi ke mana ek??hmm..tak kisahla..asalkan dpat sama2.
(bunyi moto kat luar..Hubby dah balik kut??)

0 komen ditinggalkan: