5 komen ditinggalkan:

efa fairuz berkata...

murahnye! kat mana beli?

Ida Iar berkata...

ade pameran buku kat poli aku mggu ni sempena student2 dpt baucer buku 1malaysia tu. haha..amik peluang le tambah bahan bacaan,aku beli cash je la. dptla diskaun 20% tu.

efa fairuz berkata...

ooo.. wahhh.. buku yg bawah skali tu aku nampak menarik sangat2.. menjahit baju kurung a-z.. wahh.. bleh aku nak tempah lepas ni :D

zul berkata...

mcm nk beli gak buku atas skali tu... but ada ker kerajinan nk baca...huh...

Ida Iar berkata...

efa:kena lepas jahit baju sdri dulu byk2 baru leh amik tempahan..ahahah.. tgh polish skill lg ni.sbb tu beli buku a-z tu..sbb tgk isinye bagus utk beginner mcm aku.

zul:rajin tak rajin klu dh beli kena la baca walaupun bukn hari2..at least sbg pemberi rangsangan menilai diri dh capai tahap mn dh dlm bergelar pendidik ni..bukan sng menjadi pendidik ni.