Santai2 di Pantai Balok..


Famili Day SKFC @ Pantai Balok

07/08/09 POLISAS cuti dan ditutup pasal H1N1.Actually aku tak terfikir pun nak buat pe masa cuti yang tak dirancang tuh. Fikir2 balik mesti bosan nnt ni..hubby still keje mcm biasa. Ptg 6hb tu ayah aku call lps aku btau POLISAS cuti, dia tny nk join tak Family Day skolah dia..SKFC.. Sekolah KFC??huhu..takler..Sek Keb Felda Cerul, Kemaman la..ehehe. Family Day tu buat kat Pantai Balok..hmm ok gak tu.Memang dah dekat dgn umah dh.. Alang2 diorg dtg singgah so aku join je la skali Family Day tu..
Actually ni 1st time family aku join Family Day sekolah ni.Kebetulan ramai adik2 aku yg ikut skali.Lama dh x join aktiviti santai2 gni..so bila dapat peluang ni memang syok sgt arhh!Walaupun takut2 pasal H1N1..tp sempat gak buat aktiviti gni ni..hehe.Overall yg dtg tu dalam keadaan sihat walafiat lagi la..dan harap tetap sihat hendaknya lepas ni.

Pantai Balok time tu tak ramai org sgt..tak tau la pasal sbb kebimbangan trhadap H1N1 tu or sebab hari tu hari Jumaat..still working day for Pahang state.Nway we enjoy the day..ade aktiviti sukaneka,but my family tak join la..just jd pemerhati je..n of course la tak lupa utk 'klik-klik'..snap da picture. Adik aku kuarkan cam Sony SLR dia tuh & mula la klik2 sana sini..cuma dia ckp kurang best sket pasal mostly yg datang mcm malu2 dan kurang sporting nak bergambar ceria dpn lensa dia tuh.So here a few pics for that day..
My father - headmaster of SKFC..

Lutfi syok tdo masa sampai kt pantai..

Lutfi wake up already.. ready for action!!

Lutfi with his grandma @ my mom la..

Aktiviti makan-makan..

..Sukaneka untuk anak-anak staf SKFC..

Cikgu-cikgu tunjuk bakat jd Tiger Wood Malaysia..

Now..da kids showing their talent too..
The twins.. Upin & Ipin??

Sukaneka 'terompah keretapi'..ye ke namanye tu??

Lepas dah enjoy sukaneka..bagi hadiah la plak..

Budak-budak asyik mengejar dan mencari anak ketam..




0 komen ditinggalkan: