::Dinner JKE POLISAS 2009 @ Grand Continental Hotel,Kuantan::

Ini entri post yang dah basi..baru nak masuk pasal sebelum ni tak berkesempatan nak upload..ihihi..sape2 yang tak interested nak baca citer basi bleh abaikan entri ini..saje2 dimasukkan sebagai kenangan aku sendiri..ehehe.

Well..sebab dah basi maybe tak perlu cerita ceritut panjang2..sket intro jer..
22122009-->14012010(hari entri dipost)..lama tul perkara dah berlalu ni kan?almost a month..majlis dinner yg meraikan ramai org secara amnya dan khasnya utk meraikan persaraan @birthday ke 56 Tn Hj Azahari Abdullah a.k.a En Ari. eventough almost a month tapi moment2 malam itu masih terbayang..

That nite aku pegi cuma dgn ditemani Lutfi dan adik2 aku je 2 org.My Hubby is working shift until 11pm. Sampai2 aje kat parking sebelah KMC tu, hujan turun dgn selebat2nya..sampai dah agak lewat dari agenda yg tertera kat kad jemputan..suppose to be 7.45pm dah kena ada la kan..tapi aku sampai tu around 8.15pm kut..majlis belum start tapi VIP guests sume dah smpai dh..overall majlis ok le..ade talentime show, makan2 pun best..tygn istimewa khas dari en Ari dan tygn istimewa khas dedikasi utk En Ari juga, tygn khas baby2 2009 dn psgn2 baru 2009..satu je tak best..aku terlupa kamera aku!not much can snap..hp aku pn dh weak battery.. snap gak a few smpai OFF terus pastu..hihi..aku tggu sampai habis majlis dengan harapan konon2 bleh dpt lucky draw..tapi aku mana penah ade luck dalam mana2 majlis. Tapi at last adik aku yg dapat sumbangan En Ari.. Tq for hadiah tambahan tu..So ni ajela pics yg sempat di snap sebelum my phone out of battery...layan!



Note: Syahdu time En Ari nyanyikan lagu di penghujung majlis tuh..

0 komen ditinggalkan: