My yummy treats!

Lama betul  tak meng'update' blog nih.nak kata bz, rasanye sket je bz kut..yg pasti kemalasan telah melanda disebabkan oleh keypad ku yg telah kecacatan ini..susah betul yer takde spacebar button nih!seksa nak taip menaip ni.

Last Thursday ade jamuan kat ofis sempena perpisahan one of my ofismate yg dpt tukar ke Kolej Komuniti..ape ek?Lupa dh..Akhirnya dapat juga Tilka tukar dan duk bersama dgn husband dia setelah lama memohon..Mggu yg lepas2 tu rezeki Masturina..dpt tukar selepas permohonan rayuan pertukarannye pun berjaya. Dah rezeki diorg ade org nk tukar suka sm suka..wish them all gud luck and all da best in new place.

So masa jamuan tu ade la potluck sket yg dibawa oleh ofismate..aku pun tak ketinggalan juga smbl2 potluck smbl promote cupcake n tartlet aku la plak..hehe..otak bisnes mesti jalan..maklum la kena usaha untuk tmbh side income. Alhamdullilah byk feedback aku dpt ckp cupcake dan cheese tart ku sedap. dah lama teringin nak kembangkan hobiku jadi bisnes part time..dan skrg pun dalam usaha mendalami ilmu baking & decorating dulu. hari yg sm buat jamuan tu Kak Yana, kerani kat ofis aku order cupcake for the second time.Kali ni utk abahnye plak. Thanks for supporting me.. Actually ade citer disebalik tempahan yg telah dibuat itu..my mistake..cupcake dh deko tercomot oleh kecuaian sdri..nasib baik mmg aku buat byk aritu, sbb plan nak bw utk potluck. Dptla aku buat balik..memandangkan deko yg diminta simple aje..takla lama sgt nk membuatnya. Skrg takde kamera..ayah pinjam aritu..just snap pakai hp..so quality pun tak brp cantek!so..just let the pics do the talks now..hehehe..layannn!!!

 
Blueberry cheese tarts!
Lupa nak snap gmbr terbaru..tapi gnila lebih kurg rupanya..
sama aje mcm yg aku buat pertama kali aritu. 

  
Cupcakes order by Kak Yana..
yg bw utk pot luck??uhhh..lupa juga nak snap la..
just a simple one too..rerumput dgn 2bunga comel..blue+red.

 
ni dia rupa cupcake yg menjadi mangsa kecuaian aku..huhu.. terus deco yg baru pastu.

to Kak Yana: tq for giving me this opportunity..lenkali tempah lagi ek!


note: 
teringin nak buka blog khas untuk ambil tempahan cupcake n tart..ade sape2 nak cadangkan nama?? ;)

0 komen ditinggalkan: