Selamat Hari Lahir buat Mak saya.

Alhamdulillah..dah lama tak bersama meraikan ulang tahun kelahiran mak. Sebabnya time bday dia selalunya saya ade di Kuantan. Tak dapat balik kg sebab hari kerja. Tapi tahun ni saya berpeluang sama2 meraikan hari lahir mak saya yg ke 56. Tahun yang sudah biasanya saya tempah kek or minta adik yang belikan. Tiba2 rasa seronok pula jadi WAHM walau sementara ni. Bukan senang dapat peluang berada di kg time macam ni. Semalam ada bbrp orang adik saya di rumah serta anak2 dan anak saudara saya juga. 

Nak nampak meriah sket saya belikan topi parti ni 2 pcs je. Untuk Lutfi dan Humaira pakai aje. Lps tu pinjam skjp untuk Irdina dan Aisyah bergambar aje. Hehe..kepala macam control semacam aje sebab bertopi taknak bagi jatuh.

Kek Red Velvet saiz 7 inci. Sedap!! Mana saya beli? Kat D'nialicious Cake depan Hotel Grand Continental Kuala Terengganu. Dah banyak kali dah beli kek/cupcake dll kat dia. Naqiah Khalidah nama ownernya. Masih muda lagi orangnya. Yang pasti sedap2 hasil keluaran D'nialicious ni.
Kalau nak disebut memang banyak la jasa dan pengorbanan seorang ibu ni kan? Sama juga mak saya. Tabah bersama2 dengan ayah membesarkan kami 10 beradik. Pasti macam2 kerenah kami yang memeningkan kepala mereka. InsyaAllah semoga mak ayah dipanjangkan umur diberi kesihatan yang baik dapat melalui fasa berpencen tahun depan dan dapat relaks2 sket beribadah dan merehatkan diri.

0 komen ditinggalkan: