My 1st 2010 wish lists >>done!

Hasrat dan impian aku byk sekali sebenarnya dlm senarai wish list aku untuk 2010 ni. Salah satunya, yang aku pendamkan dari tahun lepas lagi ini dia..belajar deko cake/cupcake dengan Kak Zati kat Pekan. Banyak kekangan yang menyebabkan aku terpaksa pendamkan hasrat aku tahun lalu. Hari ni dengan bangganya aku nak btau yer...aku dah berjaya belajar deko kek buat pertama kalinye...hahahaha! Seronok wehh menimba ilmu deko dgn Kak Zati ni. Aku akui walaupun penah deko cupcake, tapi tak sama caranya nak deko kek ni. Konsisten perlu ade nak hasilkan kek yang cantik..selain kreativiti bermain dengan warna dan rupabentuk deko yang diingini.
Untuk Kak Zati:


Terima kasih yang tak terhingga atas ilmu2 yang telah diberikan. Best belajar dengan akak!Sungguh banyak tips yang akak telah berikan pada saya sepanjang kelas. Terima kasih atas teguran2 dan tunjuk ajar utk saya pada kelas semalam.. cara nak lepa kek, nak guna piping bag cara betul dan macam2 la info sy dapat. Kelakar pun ade saya rasa semalam, pegang piping bag pun serba tak kena sebab nak cover tangan menggigil.hihi..Insya Allah saya tak akan sia2 kan ilmu yang telah diberi. Satu perkataan yang lekat di fikiran..KONSISTEN..itu yg sy kena praktis lebih lagi. Yang pasti saya akan datang lagi nak belajar deko lain2 plak.
Tak lupa juga terima kasih saya untuk famili akak..Cg Azli sebab dah masak sedap2..rasa nak tambah lagi tp tak boleh..nnt ngantuk takleh deko. Utk Cece..tq sbb telah tolong menyelamatkan situasi cemas saya semalam.. hehe. Millions Tq to all of you!

:
:
:

Jom layan gambar plak ek!

>>Kek Basketweave<<
Rezeki bday Mieza..
specially for my fren @ my ofismate @ my ex-roomate (hehe..)


>>Kek Cartoon Artwork<<
 Lutfi paling excited bila bawa balik kek ni semalam. Dia geram kat SpongeBob tu sgt2.. nasib baik dia tak terkam terus..hihi..


 ..My certificate..
Dah berjaya laksanakan modul deco buttercream for both type above dengan jayanya!


p/s: Buat kawan2 dan sesiapa yang berminat bolehlah klu nak tempah kek dengan saya nanti.

3 komen ditinggalkan:

nurul aziyana berkata...

tahniah..teruskan usaha
lepas ni blh bukak kedai alam maya

a berkata...

bravo!

Ida Iar berkata...

yana &kak ida:tq..for the support!insya Allah jika ade peluang nak wat biz secara online..skill yg ade mmg kena praktik, takut berkarat.