Promosi Advanced Joint Health Tablet Shaklee ~ Until tomorrow aje ye!!

Alhamdulillah, baru dapat bersiaran balik..ahaha. Sangat la mencabar jiwa raga bila bab nak update blog. Namun ku gagahkan jua.. Update sket tentang promosi minggu terakhir Januari 2013. Advanced Joint Health Tablet (AJHT)!

Buat pengguna Shaklee, pasti ramai dah alert tentang promosi bulanan dari Shaklee kan? Satu produk yang terpilih dipromosi sepanjang bulan. So dalam setahun akan ada 12 produk berbeza-beza dari rangkaian produk Shaklee akan dipromosi ikut giliran yang ditentukan Shaklee. Jadi buat mereka yang baru nak berkenalan dengan produk Shaklee jangan lepaskan peluang beli la time promosi ni. Dapat harga lebih JIMAT! Apa promosi dari Shaklee? BUY 6 FREE 1! Bulan ni AJHT menjadi produk pilihan. Apa yang best pasal produk ni?


Pernah mengalami salah satu situasi di atas? Sakit di lutut, pergelangan tangan, kaki, leher, belakang dan mana-mana la yang berkaitan dengan sendi. Jangan ingat anda masih muda belia tidak berisiko dengan situasi tersebut ya. memang diakui penuaan usia adalah risiko paling tiggi akan menghadapi masalah tersebut. Tapi ada juga perkara lain yang menyebabkan anda berisiko diserang masalah sendi.




Apa nutrien penting untuk sendi yang sihat?


Apa yang AJHT ada untuk atasi dan melegakan masalah tersebut?






See..how good it is? Awesome!! Boleh combine dengan Omega Guard dan Ostematrix untuk hasil terbaik bagi membekalkan sendi anda dengan nutrien penting.


Mahukan dengan harga PROMOSI?? Cepat book b4 31 Jan 2013 berakhir ok! Harga memang special! Belikan sebagai hadiah untuk insan-insan kesayangan anda pasti lebih berharga kan nilainya? Untuk mak, ayah, suami, isteri, atuk, nenek..dan sape2 ajelah yang anda tau anda masalah dengan sendi2 ni.

Hubungi saya: sms/whatsapp: 013-9230280 (ida) untuk tempahan dan keterangan lanjut. Dont miss out okey! Next month item lain plak kasi promosi!


0 komen ditinggalkan: