Selamat datang tahun baru 2013! ~Bila geng pengedar Shaklee Kuantan kumpulan kami berkumpul...hehehe~

Alhamdulillah..menjejak tahun baru 2013 sudah kita ni. 2012 yang penuh memori suka duka? Untuk saya memang banyak perkara sangat berlaku..yang kadang2 diluar jangkaan. Moga 2013 juga lebih banyak memori manis tercipta.

Bab duka2 tak yah dikenang2 kan? Bab citer best??

* Dapat kunci rumah baru - Hoyeahhh!Paling best sebab mmg ini yang ditunggu2.
* Pindah umah baru - officially bermalam di rumah baru pada 15hb disember yang lepas. bersamaan dengan 1/2/34 Hijriah.
*  Mula berbiz dengan serius dalam Shaklee.on April. Target asal by end of Disember 2012..nak jadi Supervisor! Ahaksss.. namun Alhamdulillah, Allah bagi lebih sket..dah dapat Sr Supervisor by Oct 2012. Paling gembira anak Shaklee a.k.a downline saya pun dah sama rank dengan saya sekarang  pada Disember yang lalu. Seronok berbiz Shaklee sebab tak kira bila anda join..takde istilah terlewat mencipta kejayaan!
* Anak2 Shaklee dah mula mengorak langkah kejayaan..bersyukur melihat mereka mencipta kejayaan demi kejayaan. Ada antara mereka yang dah merasa dari income 2 angka -- 3 angka -- 4 angka sudah. Happy sangat bila mereka juga happy.
* Dapat anak saudara baru - Wan Amir Husin
* Dapat desktop baru kat ofis...besar gtu screennya. Suka sebab penantian 5 tahun ni nak dapat PC.
* My students for 3 subjects takde sorang pun fail subject yg ku ajar untuk sesi Jun 2012.. Sesi awal tahun dulu ade yg fail.. pencapaian better la kan?
* Dapat gak completekan 3 mesin kat umah...mesin jahit, mesin sulam dan latest for 2012 grab mesin jahit tepi 3034D Brothers punya. I loikeee! Walaupun jahitnya suam kuku. haha.


So, itu citer 2012..banyak lagi kut yang happy2.. Alhamdulillah sangat!

Azam 2013?
Banyak sangatt!!....tapi takleh di list kat sini. yang pasti impian sangat besar!

Permulaan tahun baru dengan coaching-mentoring anak-anak biz Shaklee saya.. hehe..
pengedar Shaklee kuantan

Sume pakat bawak anak masing2.. Ala2 macam perjumpaan kumpulan sokongan ibu dan anak pulak kan?Ahaha. Tapi inilah hakikatnya kami, berbisnes Shaklee selagi boleh tanpa mengabaikan anak2 kandung kami. Hehe.. Kami punya konsep mesra keluarga. biz2 juga, coaching2 juga..anak2?? Itulah tonggak kejayaan kami. Anak2 bukan penghalang kami untuk berkumpul dan berdiskusi. Semua dalam gambar di atas masing2 ibu bekerjaya. punyai anak 1, 2 atau pun 3. Perjumpaan beberapa jam untuk bertukar pendapat dan maklumat.. Para bapa/golongan bujang/surirumah pun boleh join biz ni..takde limitation utk anda bermula. Kalau tak sempat bersemuka offline, kita guna cara online, sms/whatsapp/emel...teknologi dah makin canggih..Asal nak aje kan? Saya punya impian besar nak melihat downlines2 (anak cucu cicit Shaklee) saya berjaya mencapai impian mereka. Saya tak boleh dikategori berjaya kalau tak mampu buat mereka juga turut berjaya.

Jika anda di luar sana nak join kami as a team in Shaklee.. Saya sangat2 mengalu2kan. Tidak semestinya anda kena berada di area Kuantan baru leh join kami sebagai pengedar Shaklee. My uplines n above in Ipoh, Miri, KL..pendek kata tak semestinya depan mata. Seluruh Malaysia..malah di negara mana sekalipun anda berada...US, UK, Indonesia, atau mana2 aje la.. Anda boleh join biz Shaklee..semua dah dihujung jari aje.. Dah ramai yang mula memilih membeli secara online. Dengan Shaklee anda boleh jual produk anda samada secara online mahupun offline. Kami bukan jenis rekrut orang untuk melabur dengan modal besar...that's not us!! Cara kami?? Fokus pada jualan disamping mantapkan kepimpinan. Jika anda pengguna barangan Shaklee tapi belum menjadi ahli, why not mulakan 2013 dengan menjadi ahli Shaklee. Bukan setakat dapat barangan Shaklee yang berkualiti tinggi malahan anda dapat pakej membuat bisnes menjana pendapatan secara online/offline. Nak income banyak mana?? Anda decide..anda buat! Bukan berseorangan tapi kita dalam satu kumpulan. 5 Masters coordinator (pangkat tertinggi Shaklee) in my upline rows dah ade..bukan Masters pada title semata-mata..tapi punya leadership skills yang mantap! Boleh rujuk entri saya sebelum ni bagaimana untuk anda bermula mendaftar sebagai pengedar Shaklee.

Yang dah baca entri tu boleh isi maklumat anda pada FORM ini.

Atau jika anda belum tergerak hati nak jadi pengedar Shaklee, just nak beli barang Shaklee aje, jangan risau...anda boleh juga dapatkan barangan Shaklee melalui kami.. mana2 yang di Kuantan dan berdekatan..just hello2 kami aje. Klik SINI utk mencari pengedar Shaklee terdekat dengan anda. Bukan sekadar barangan Shaklee, malahan anda berhak mendapatkan konsultasi percuma dari kami untuk barangan yang anda beli dari kami.

Impian 2013?? Salah satunya lengkapkan isi rumah baru hasil dari berbiz Shaklee.. Alhamdulillah, sedikit demi sedikit diusahakan. One more dream yang utama, nak jejak kaki ke Tanah Suci Mekah di usia yang masih muda ini. Moga impian untuk jadi hambaNya yang terpilih untuk kesana.

Ya Allah, moga 2013 membawa sinar yang lebih membahagiakn untuk diriku, keluargaku, teman-temanku, dan umat Islam seluruhnya.

0 komen ditinggalkan: