Piknik BBQ - My ITBians Shaklee Family

Alhamdulillah, 23/3/2014 yang lalu selesai sudah majlis mini yang pertama melibatkan sebahagian kecil ahli kumpulan Shaklee saya. Bukan mudah nak memastikan apa yang dirancang berjalan dengan lancarnya, pasti serba sedikit timbul perkara tak terduga. Apapun sangat bersyukur dapatkan kumpulkan dalam 9 keluarga ni pun sudah cukup memeriahkan suasana. Havoc sungguh dengan keletah anak2.

Ini yang kami cuba terapkan dalam bisnes keluarga Shaklee kami. It is not just a business...tapi melibatkan ukhwah persahabatan dan kekeluargaan juga. Sesekali have to get fun juga kan? Permulaan cycle 2014/2015 dapat bertemu mata dengan upline saya..mama Dilla Jalil dan apak Apeh Dolah serta bertemu mata dengan susur galur downline saya - ia suatu memori indah untuk dikenang. Bertukar pandangan secara bersua muka jauh bezanya dengan berhubung secara alam maya. Get personal touch dan nasihat serta pandangan untuk memajukan bisnes dan empayar kami. Bertukar-tukar cerita dan bergosip pun tak ketinggalan jua..hehe..Terima kasih sangat2 kat upline saya yang sanggup turun dari Ipoh Perak nun..bagi menjayakan majlis mini kami. Seronok sangat ber BBQ di pantai Rekreasi Balok Kuantan pada hari kejadian. Saya takmo ulas banyak..meh layan gambar aje la ye.. Tercapai hajat mak buyung ni nak buat sebelum bersalin tak lama lagi. Happy...happy..happy! Itu je boleh cakap.

Sebahagian besar keluarga Shaklee kami..ade suami2 yang tak muncul dalam gambar ni pegi simpan barang dalam kereta dah kut.

3 generasi Shaklee - From left: Nurul Aziyana & Ida Fadliza (my anak Shaklee), mama Dilla Jalil and me!

Terima hadiah main sand castle
4 generasi Shaklee bersama - Sibaju biru anak Shaklee Nurul Aziyana - Nadya
 

Anak2 riang dapat main air pantai


Ayam + Seafood BBQ

Yummy!

Main sand castle jap

Aiskrim2! makan masa cuaca panas2...Layan!!

Family upline saya - happy family together!

Antara cameraman hari kejadian

Apak Apeh Dolah sedang memberi amanat dan tips2 berharga

Hero2 Ida Ifaz

Kami ada khemah! Port untuk ibu menyusu juga..hehe

Pasangan WAHM+WAHD pertama group kami...Semoga Ziela dan suami lebih success lepas ni

Hot mama! Jaja Kamal

Hasya yang bambam!

Jom mewarna!

Color cepat kakak2..

Tak sesia khusyuk mewarna..menang hadiah pastu.




Baby2 pun enjoy sama..lawan sape tido paling lama pastu..hihi.


Sand castle




Semoga kami berkesempatan untuk buat aktiviti lebih besar lepas ni dan lebih terancang pastinya. Apapun we really enjoy this day! Penat tapi sangat berbaloi...sume orang pun happy berBBQ dan beraktiviti dengan family. Sape kata berShaklee hanya fikir bisnes semata2? kami pun tau nak berukhwah juga tau!Moh sape nak join family Shaklee kami lagi... ITB- Inspirasi Tercetus Bersama! LOVE U ALL my upline and my downlines...anak cucu cicit Shaklee ku. Tanpa kalian majlis ni takkan meriah sebegini.

0 komen ditinggalkan: