Pengedar Shaklee di Kuala Lumpur

Assalamualaikum,

Beberapa hari ni keje nak update entri blog just nak perkenalkan beberapa pengedar Shaklee dalam networking saya aje..hehe. Maybe ade yang masih mencari-cari pengedar Shaklee berdekatan dengan anda untuk senang dapatkan produk. Maklum lah ragam manusia macam-macam, ada yang suka shopping online, ada yang lebih suka dapat belek2 produk Shaklee depan mata mereka sebelum serahkan duit untuk pembelian. Ada yang memang cari dekat supaya senang nak jumpa minta consultation depan2. So sekiranya anda mencari pengedar Shaklee di area Kuala Lumpur atau saya spesifikkan sikit lagi kawasannya sekitar Setiawangsa, Setapak, Danau Kota, Taman Melawati atau yang berhampiran, jangan segan silu hubungi pengedar Shaklee anda yang berikut - Puan Zawiah a.k.a Puan Vza nama panggilan manjanya.


Jangan cuba nak ngorat lebih2 haa..ni ibu anak tiga dah tau! Masih cun dan comel molek sungguh orangnya. Mengamalkan produk Shaklee semasa proses penyusuan anaknya yang ketiga ni. Alhamdulillah berjaya meneruskan penyusuan susu ibu melebihi tempoh setahu dah. So klu nak nampak ceria bertenaga macam Puan Vza kita ni..boleh contact beliau untuk dapatkan produk Shaklee yang anda mahu. So sesiapa area KL yang berdekatan di tempat saya nyatakan tadi boleh la anda hubungi beliau seperti berikut:

Sms/ Whatsapp : 019-3199445
COD Shaklee area KL:
 Setiawangsa, Danau Kota, Taman Melawati, Keramat dan sekitarnya.


Anda pun nak tersenarai sebagai sebahagian keluarga Shaklee kami? Jangan segan silu contact saya mahupun pengedar dalam jaringan saya ni. Kalau sekadar nak jadi ahli untuk menikmati harga istimewa sebagai ahli dengan membeli produk yang nak dimakan sendiri dan keluarga sahaja pun anda dialu-alukan. Tak semua yang jadi ahli wajib berniaga dan menjadi pengedar tetap Shaklee. Tapi kalau anda serius nak berjaya dengan Shaklee kami akan tunjukkan jalan.. Tak kira dimana anda berada, kita boleh bantu jika anda benar-benar mahu. Terpulang pada pilihan anda. Sign up keahlian dengan bayaran RM 65 seumur hidup sahaja. (tambahan postage rm10/rm20 berdasarkan tempat sekiranya kit keahlian perlu dipos)
Boleh isi maklumat anda DI SINI dan kami akan hubungi anda kembali untuk proses pendaftaran keahlian/pembayaran.

0 komen ditinggalkan: