Kenapa Omega Guard Shaklee menjadi suplemen minyak ikan-Omega 3 pilihan ramai orang?



Saya memilih Omega Guard Shaklee dalam banyak2 suplemen minyak ikan yg pernah saya jumpa. Kenapa?
************************************

Sebiji Omega Guard membekalkan 330mg kandungan Omega 3. Size hidangan yg dicadangkan adalah sebanyak 3bj kapsul Omegaguard yg mempunyai lebih kurang 1000mg minyak ikan.

1 hidangan yg dicadangkan = 3 biji Omegaguard = 1000mg minyak ikan = 990mg Omega 3!
Sebiji Omegaguard juga membekalkan 120mg DHA, 180mg EPA. Bermakna satu hidangan 3biji Omegaguard akan membekalkan 540mg EPA dan 360mg DHA!I
Ini bermakna dengan memilih Omegaguard bermaksud saya telah memilih suplemen minyak ikan yg sangat tinggi kualitinya. Ia bermaksud 99% minyak ikan yg kaya dengan Omega 3 dan cuma lebih kurg 1% adalah filler (minyak ikan yg tiada kdgn Omega 3).

Paling penting untuk anda tahu juga..Omegaguard bukan sekadar mempunyai kandungan Omega 3, (EPA & DHA) yg berada pada kuantiti yg optimum malahan ia juga sangat tulen!
 
Kalau anda kunyah Omegaguard ni anda akan rasa manis minyak ikannya mcm makan ikan rebus fresh yg sgt pekat rasanye. (Tapi bau dia kalau kunyah tu jangan citer la.. mmg pure betul bau ikannye. Bukan bau tengik tau!) Saya dah pernah kunyah sebab tu saya tau rasanye. Hihi..

Ape lagi bukti mengatakan ia tulen? Nak tau kenapa? Haa..jika anda cuba letakkan Omega guard ini didalam peti ais (freezer), kdgn minyak didalamnya TIDAK AKAN MEMBEKU! kerana kadar asid lemak tak tepunya. Ia bukan sekadar minyak biasa2 la maksudnya tu.

Minyak biasa yg bersifat tepu akan membeku bila paras suhu turun terlalu sejuk. So...jangan risau makan Omegaguard ni ia takkan membeku disalur darah atau dlm badan ye. Malah membantu lagi clearkan pembuluh darah korg supaya flow darah smooth aje.

Lagi satu keistimewaan Omegaguard yg anda PATUT TAHU..ianya melalui proses TRIPLE MOLECULAR DISTILLATION. Apa tu?

Ia bermaksud minyak ikan ini telah melalui 3 kali penapisan molekul untuk memastikan segala kandungan logam berat mahupun bahan asing yg tak bermanfaat yg mungkin ada pada ikan yg diproses benar2 telah ditapis untuk mendapatkan khasiat Omega 3 yg betul2 tulen!

Tak lupa juga..Omegaguard Shaklee insyaAllah dijamin Halalan Toyyiba. Ade kelulusan KKM lagi. Kalau tak halal saya pun taknak cuba dan takkan recommend anda cuba juga tau!

***********************************
Dah tahu kenapa Omegaguard Shaklee antara yang terbaik pilihan hati ramai orang dan juga saya sendiri? ðŸ˜„😄
***********************************
Anda memang sedang mencari minyak ikan terbaik yang ada dipasaran? Meh cuba Omega guard. Saya yakin anda pasti berpuas hati dengan manfaat yang akan anda terima. 

Baca entri berikut perkongsian pengalaman saya sendiri menggunakan Omega Guard untuk anak saya Humaira:

Omega Guard bantu akhiri trauma Humaira ber 'nebulizer'


Hubungi saya untuk mendapatkan Omega guard anda harini juga tau!
Ida - 013.9230.280

0 komen ditinggalkan: