Lutfi iras siapa ekk??


Selalu jugak klu org baru kenal&tengok my dear Lutfi ni akan tanya Lutfi ni iras ayah dia ke??walaupun org tu tak penah tengok rupa Hubby aku lagi..nape ek??sebab Lutfi tu comel dan cerah dari aku ke?Very different sangat ke dengan aku?Uhuhuh..sadis tul la. Takkan takde iras mamanye ni sket pun kan?Utk memuaskan hati aku saje2 la g masuk MyHeritage.com dan buat Look-alike Meter tuh..haha..aku suka giler dgn keputusannye.. see.."Lutfi looks equally like Norlida and Supian!" okey!!Ye laa..Lutfi kan anak aku gak..for sure la ade gak iras2 aku..Actually ade gak try dgn a few different pictures..ade yg dpt result 5% more like me..and another pic that 5% more like my Hubby..hihihi..for sure laa depends on pictures yg aku upload kan?Apepun..puas hati aku..At least takde la sampai 50% and above look like Hubby jer..




0 komen ditinggalkan: