Dia hero saya

Hari ni saya nak tempek gambo hero saya..dialah penyelamat kesunyian saya waktu spouse sy pegi bekerja, waktu spouse sy sibuk dgn hobi memancingnye, mahupun ketika spouse sy sibuk bergembira dgn kawan2 nye. Hero saya lah juga yg sering menggembirakan saya walaupun kdg2 dia membuat kenakalannya merisaukan hati saya. Apapun yg dia lakukan..dia tetap hero saya. Saya sayang dia macam saya sayang spouse saya..(ohh mungkin juga lebih banyak saya sayang hero saya..To my spouse: if u read this dont angry at me ok?ahaha..) Saya mungkin tak perlu risau ttg entri ni, sbb sy tau spouse saya tak baca blog saya.

 
Hero sy suka buat spot check kat purse saya.
"ohhh...duit Mama tak banyak la! Kad plastik aje berderet."

  
"No way!Slip resit Mama lagi banyak dari duit dalam ni. Mama dah shopping ape nih?"

 
Hero saya tolong cek emel dan update blog..tapi tak sempat nak publish entri, dia melihat sesuatu yg lebih menarik...Layan citer kat Astro lagi best sampai kaki pun landing atas laptop.


What my life would be without my hero??

1 komen ditinggalkan:

a berkata...

"What my life would be without my hero??".. couldn't imagine..