Luxury trip ke Kota Kinabalu September ni!


Alhamdulillah..
Syukur atas segala kurniaan Ilahi.. Satu demi satu digapai hasil berbisnes Shaklee dengan serius. Bukan sekelip mata datangnya tapi hasil berpenat lelah jua setahun+ nan lalu. Income 3 angka sudah lama menginjak ke 4 angka dan makin berkembang..insyaAllah.

Majlis National Conference pun dah berlalu..meninggalkan kenangan yang cukup manis Jun nan lalu.  Dapat 2 awards - Car Bonus dan New Rank Achievement..pasti ia akan terpahat diingatan buat selamanya. Penat lelah memulakan bisnes Shaklee dari Zero knowledge hingga ke tahap masih lagi belajar sekarang...tak pernah merasakan dah mencapai 100% perfect itu! Takkan pernah rasa cukup ilmu yang ada! Itu la uniknya ilmu..makin banyak diperolehi makin banyak pula harus memberi ia pada yang lain juga..berkongsi setiap ilmu yang ada.

Satu lagi yang dinantikan tahun ini..National luxury trip ke Kota Kinabalu Sabah pada September ini.  Ye..tak sabar nak menjejak kaki ke bumi Sabah buat pertama kalinya. Paling seronok sebab ianya percutian mewah yang ditaja! Bukan sendiri punya duit untuk penerbangan dan penginapan itu. Alhamdulillah tak terjangka sedikit pun diawal pembabitan dalam Shaklee ni. Ingatkan ia akan kekal menjadi mimpi semata-mata. InsyaAllah tahun ni perlu usaha lebih sedikit untuk percutian mewah ke luar negara pula. Destinasi next year - USA. Boleh lawat sendiri ofis besar Shaklee disana pastinya!




Okay...bermimpi sahaja tidak cukup..moh bergerak menjalankannya!! Baru ia akan bertukar menjadi realiti! Anyone want to join me as a team member? Do contact me ye :013-9230280
Mahu emel pun boleh juga: norlida134@gmail.com

Selamat membina impian dan berusaha merealisasikannya jua!

0 komen ditinggalkan: